Ana Sayfa | Yaz?lar? takip   et | Yorumlar?   et

Birkaç günde emekli aylığı bağlanıyor

28 Mayıs 2009 Perşembe

Birkaç günde emekli aylığı bağlanıyor

Soru: Yaklaşık 1 sene önce Türkiye’ye kesin dönüş yaptım. SSK’na 29.08.08 tarihinde emeklilik için başvurdum. Dosyamın durumunu sürekli takip etmeme rağmen bana sadece beklememi, dosyamın sırada olduğunu bildirdiler. Ve bunca zamandır beklememize rağmen hala bir sonuç alamadık. Ailem ve ben geçinme zorluğu çekiyoruz. Bu işlemlerin neden bu kadar uzadığını ve işlemlerin yürürlüğe girmesi için neler yapılması gerektiği hakkında bana bilgi verirseniz çok sevinirim.

Mehmet Gedikoğlu -İzmir

Cevap: Sosyal Güvenlik Kurumu emeklilik işlemlerinde oldukça gelişme kaydetti. Belgeleri eksiksiz olanların emekli aylığı birkaç gün de bağlanıyor. Sorunuzdan yurt dışı borçlanma talebiniz olduğu anlaşılıyor. Muhtemelen yurtdışı çalışma sürelerinizin teyidi uzatıyor olabilir. Gecikme nedenini sorup, ona göre işlem yapın.



Labels:

0 yorum:

Blogger Theme By:GosuBlogger and Araba Modelleri .