Ana Sayfa | Yaz?lar? takip   et | Yorumlar?   et

Archive

Reform konferanslarının ardından

4 Şubat 2009 Çarşamba

Yaklaşık 3 aydan beri, İSMMMO Başkanı Yahya Arıkan ve TÜRMOB Genel Sekreteri Yücel Akdemir’le birlikte sosyal güvenlik reformunu anlatmak üzere doğudan batıya, kuzeyden güneye bir çok ilde konferanslar verdim.
10 gün kadar önce memleketim Adıyaman’daydım. Ülkemizin genç üniversitelerinden Adıyaman Üniversitesi’nin Mustafa Vehbi Koç Konferans salonunda Rektör Prof. Dr. Mustafa Gündüz ve Adıyaman SMMM Oda Başkanı Nihat Karaaslan’ın ev sahipliğinde reformla ilgili sunum yaptım. Rektör Prof. Dr. Mustafa Gündüz hoca ve dostum Necati ile üniversite ve kente katkıları, katacakları konusunda hoş bir sohbet yaptık.
Adıyaman Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mustafa Gündüz, çalışkan, başarılı ve bir o kadar da vefakar. Gündüz hoca, Adıyaman’a çok şey katabilecek, entelektüel, birikimli ve çok sevilen başarılı bir akademisyen. Yeni kurulan Adıyaman Üniversitesi için rektörlük, fakülte, yüksekokul ve enstitüler için bina, laboratuar, öğretim üyesi odası, lojman, toplantı salonu, kütüphane, oditoryum, kafeterya ve sosyal tesisler, yemekhane, öğrenci yurdu gibi bir çok tesise ihtiyaç var. Mustafa Gündüz hoca bu aralar tüm mesaisini öğrencilerinin iyi bir eğitim alması için harcıyor.

Kent yöneticilerine de sevgili Mustafa Gündüz hocama ve Adıyaman Üniversitesi’ne sahip çıkmak düşüyor. Üniversitenin kent ekonomisine katkıları inkar edilemez. Şehirler, sosyo-kültürel gelişmesini ve ekonomik kalkınmasını üniversitesine sahip çıkarak sağlayabilir.



Labels:

0 yorum:

Blogger Theme By:GosuBlogger and Araba Modelleri .